Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia komisji.
3.
Informacja na temat uwag wniesionych do protokołów z posiedzenia komisji w miesiącu czerwcu 2025 r.
4.
Zapoznanie się z informacją o działalności Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty za 2024 r. i I półrocze 2025 r.
5.
Analiza dotycząca realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w I półroczu 2025r.
6.
Zapoznanie się z informacją o działalności przedszkoli i szkół prowadzonych przez inne podmioty niż jednostka samorządu terytorialnego – Gmina Brzesko, w tym: o wysokości przekazanej dotacji za 2024 r. oraz I półrocze 2025 r.
7.
Sprawy bieżące i wolne wnioski - w tym opiniowanie projektów uchwał, rozpatrywanie wniosków i pism skierowanych do Komisji, zapoznanie się z pozostałymi tematami przewidzianymi na sesji w danym miesiącu.
8.
Zapoznanie się z informacją dotyczącej stanu przygotowania placówek oświatowych do roku szkolnego 2025/2026 – wizja lokalna wybranych placówek oświatowych.( około godz.12.00)
9.
Zamknięcie posiedzenia komisji.