Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji Rady Miejskiej odbytej w dniu 31 lipca 2024 r.
4.
Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska,Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
1)
Informacja na temat stanu przygotowania placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2024/2025.
2)
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty – informacja o działalności Centrum za 2023 r. i I półrocza 2024 r.
3)
Zapoznanie się z informacją o działalności przedszkoli i szkół prowadzonych przez inne podmioty niż jednostka samorządu terytorialnego – Gmina Brzesko, w tym: o wysokość przekazanej dotacji za 2023 r. oraz I półrocze 2024 r. - w świetle uchwały Nr XLIX/2018/354/2018 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 7 marca 2018 r.
8.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2024 ;
2)
zmiany uchwały Nr LXX/525/2023 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 27 grudnia 2023 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko na lata 2024 - 2041;
3)
zarządzenia wyborów do władz organów jednostek pomocniczych Gminy Brzesko.
4)
udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Marii Magdaleny i św. Stanisława BM w Szczepanowie na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków.
9.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania w okresie międzysesyjnym.
10.
Interpelacje Radnych.
12.
Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
13.
Wolne wnioski i zapytania.
14.
Zamknięcie obrad sesji.