« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska,Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.

4. Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej odbytych w dniach 26 czerwca 2024 r. i 15 lipca 2024 r.

5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.

7. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Brzesko w 2023 r. (Komenda Policji w Brzesku, Państwowa Straż Pożarna w Brzesku, Ochotnicza Straż Pożarna ).

8. Informacja o realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych w I półroczu 2024 r.

9. Zapoznanie się i ocena raportu z wykonania w 2023 roku gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii i efektów jego realizacji.

10. Podjęcie uchwał w sprawach:

1) zmiany uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Brzesko udostępnionych dla wszystkich operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów;

3) udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Marii Magdaleny i św. Stanisława BM w Szczepanowie na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków.

11. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania w okresie międzysesyjnym.

12. Interpelacje Radnych.

13. Zapytania radnych.

14. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

15. Wolne wnioski i zapytania.

16. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej