Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
4.
Informacja na temat uwag wniesionych do protokołów z obrad sesji z dnia 27-08-2025 oraz 24-09-2025 r.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
7.
Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
8.
Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych.
9.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2025;
2)
zmiany uchwały Nr X/71/2O24 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko na lata 2025-2041;
3)
zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa przy użyciu terminala płatniczego oraz wyznaczenia inkasenta;
4)
pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w roku 2025;
5)
wniosku o udzielenie informacji publicznej;
7)
przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi
8)
przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi .
9)
przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi .
10.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
11.
Interpelacje radnych.
13.
Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
14.
Wolne wnioski i zapytania.
15.
Zamknięcie obrad sesji.