« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.

4. Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji Rady Miejskiej odbytych w dniu 29 maja 2024 r.

5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.

7. Zapoznanie się z projektami organizacyjnymi szkół i przedszkoli publicznych, prognoza demograficzna, analiza stanu zatrudnienia nauczycieli w placówkach oświatowych Gminy Brzesko.

8. Zapoznanie się z informacją na temat form planowanego wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie wakacji w Gminie Brzesko.

9. Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.

10. Podjęcie uchwał w sprawach:

1) Raport o stanie Gminy Brzesko za rok 2023r.:

a) debata nad Raportem;

3) Absolutorium dla Burmistrza Brzeska z tytułu wykonania budżetu Gminy Brzesko za rok 2023;

a) przedstawienie Opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie;

b) dyskusja;

5) zmiany uchwały Nr LXX/525/2023 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 27 grudnia 2023 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko na lata 2024 - 2041;

9) zmiany Uchwały Nr LXVIII/516/2023 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 29 listopada 2023 r. w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku położonym na terenie Gminy Brzesko, wpisanym do rejestru lub znajdującym sie w gminnej ewidencji zabytków

11) zmieniająca Uchwałę Rady Miejskiej w Brzesku Nr LXXIV/563/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r. w sprawie udzielenia dotacji celowej Zgromadzeniu Sióstr Służebniczek w Jasieniu na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków;

12) w sprawie udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. NMP Matki Kościoła i św. Jakuba Starszego Apostoła w Brzesku na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków

13) określenia wymagań,jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Brzesko;

11. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania w okresie międzysesyjnym.

12. Interpelacje Radnych.

13. Zapytania radnych.

14. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

15. Wolne wnioski i zapytania.

16. Zamknięcie obrad Sesji.

« Powrót do strony głównej