« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.

4. Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji Rady Miejskiej odbytej w dniu 30 kwietnia 2025 r.

5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.

7. Informacja dotycząca działalności Nadleśnictwa Brzesko za 2024 r. i planach na 2025 r.

1) Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2024 r.

2) Analiza sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej za 2024 r. wraz z potrzebami związanymi z realizacją tych zadań;

3) Ocena zasobów pomocy społecznej.

9. Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.

10. Podjęcie uchwał w sprawach:

11. Interpelacje Radnych.

12. Zapytania radnych.

13. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

14. Wolne wnioski i zapytania.

15. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej