« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.

4. Informacja na temat uwag wniesionych do Protokołu z sesji odbytej w dniu 7 maja 2024 r.

5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.

1) Sprawozdanie z działalności MOPS za 2023 r. wraz z potrzebami, sprawozdanie z działalności Dziennego Domu "SENIOR+" oraz realizacji „Karty Brzeska Rodzina Trzy Plus";

2) Ocena zasobów pomocy społecznej;

3) Analiza sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz przedstawienie potrzeb związanych z realizacją tych zadań;

9. Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych.

10. Podjęcie Uchwał w sprawach:

11. Interpelacje Radnych.

12. Zapytania radnych.

13. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

14. Wolne wnioski i zapytania.

15. Zamknięcie obrad Sesji.

« Powrót do strony głównej