« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.

4. Informacja na temat uwag wniesionych do Protokołów z obrad sesji odbytych w dniach 25.06.2025 i 16.07.2025 r.

5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.

8. Informacja na temat stanu przygotowania placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2025/2026.

9. Zapoznanie się z informacją o działalności przedszkoli i szkół prowadzonych przez inne podmioty niż Gmina Brzesko, w tym o wysokości przekazanej dotacji za 2024 r. oraz I półrocze 2025 r.

10. Informacja o realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych w I półroczu 2025 r.

11. Sprawozdania z posiedzeń komisji.

12. Podjęcie uchwał w sprawach:

13. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

14. Interpelacje radnych.

15. Zapytania radnych.

16. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

17. Wolne wnioski i zapytania.

18. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej