Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia komisji.
3.
Informacja na temat uwag wniesionych do protokołu komisji z posiedzenia odbytego w dniu 22-10-2025 r.
4.
Kontynuacja rozpatrzenia skargi na działania Burmistrza Brzeska oraz Dyrektora BOSiR w Brzesku - /BR.1510.1.5.2025/
5.
Kontynuacja rozpatrzenia skargi na działania Sekretarza Gminy Brzesko oraz Dyrektora BOSiR . /BR.1510.1.6.2025/
6.
Kontynuacja rozpatrzenia skargi na działalność BOSiR w Brzesku
/BR.1510.1.7.2025/.
7.
Analiza pisma w sprawie doprecyzowania charakteru skargi z dnia 13.10.2025 r. (dot. skargi: BR.1510.1.4.2025)
8.
Zapoznanie się ze skargą na działanie Dyrektora Publicznego Przedszkola nr 10 w Brzesku , analiza wstępna - zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi.
( BR.1510.1.8.2025) godz.12.00
9.
Zapoznanie się ze skargą na działanie Dyrektora Publicznego Przedszkola nr 10 w Brzesku , analiza wstępna skargi - zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi. (BR.1510.1.9.2025)
10.
Sprawy bieżące i wolne wnioski.
11.
Zamknięcie posiedzenia komisji.