Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
4.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
6.
Podsumowanie wypoczynku wakacyjnego dzieci i młodzieży.
7.
Realizacja zadań wynikających z Programu Ochrony Powietrza.
8.
Sprawozdanie z realizacji Wieloletniego programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Brzesko za 2024 r. i pierwsze półrocze 2025 r.
9.
Informacja nt. stanu przygotowania Ogólnego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla Gminu Brzesko.
10.
Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych.
11.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2025;
2)
zmiany uchwały Nr X/71/2O24 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko na lata 2025-2041;
3)
wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości stawki tej opłaty dla właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, oraz zwolnienia w części opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym na terenie Gminy Brzesko;
4)
zmiany uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Brzesko;
5)
określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brzesko.
6)
określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Brzesko udostępnionych dla wszystkich operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów.
7)
zasad i trybu postępowania przy nadawaniu tytułów ,,Honorowy Obywatel Miasta Brzeska " i ,,Medal Na Wstędze za Zasługi dla Miasta Brzeska ";
7)
uznania petycji za zasadną
9)
przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi
10)
przedłużenia terminu rozpatrzenia wniosku o dostęp do informacji publlicznej. (KM)
12.
Interpelacje radnych.
14.
Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
15.
Wolne wnioski i zapytania.
16.
Zamknięcie obrad sesji.