« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.

4. Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji Rady Miejskiej odbytej w dniu 28 maja 2025 r.

5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.

7. Zapoznanie się z projektami organizacyjnymi szkół i przedszkoli publicznych, prognoza demograficzna, analiza stanu zatrudnienia nauczycieli w placówkach na terenie Gminy Brzesko.

8. Zapoznanie się z informacją nt. form planowanego wypoczynku dzieci i młodzieży z terenu Gminy Brzesko w okresie wakacji.

9. Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.

10. Podjęcie uchwał w sprawach:

1) Raport o stanie Gminy Brzesko za rok 2024r.:

a) debata nad Raportem;

3) Absolutorium dla Burmistrza Brzeska z tytułu wykonania budżetu Gminy Brzesko za rok 2024;

a) przedstawienie Opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie;

b) dyskusja;

11. Interpelacje Radnych.

12. Zapytania radnych.

13. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

14. Wolne wnioski i zapytania.

15. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej