Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
4.
Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji Rady Miejskiej odbytej w dniu 18 grudnia 2024 r.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
7.
Sprawozdanie z działalności Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej za rok 2024.
8.
Sprawozdanie z realizacji zadań wynikajacych z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzesko.
9.
Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
10.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2025 ;
2)
zmiany uchwały Nr X/71/2O24 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko na lata 2025-2041;
3)
wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzesko;
4)
przyjęcia planu pracy Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Brzesku;
5)
przyjęcia planów pracy Komisji Rady Miejskiej w Brzesku na rok 2025;
11.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania w okresie międzysesyjnym.
12.
Interpelacje Radnych.
14.
Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
15.
Wolne wnioski i zapytania.
16.
Zamknięcie obrad sesji.