Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
4.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
6.
Sprawozdanie z realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025.
7.
Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych.
8.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2025;
2)
zmiany uchwały Nr X/71/2O24 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko na lata 2025-2041;
3)
zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasenta i określenia stawki prowizyjnego wynagrodzenia za inkaso;
4)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;
5)
określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych;
6)
przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Brzesko na rok 2026 z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
7)
przyjęcia Programu Wspierania Rodziny w Gminie Brzesko na lata 2026-2028.
8)
podtrzymania stanowiska w sprawie rozpatrzenia skargi;
9)
przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi;
10)
przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi.
9.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
10.
Interpelacje radnych.
12.
Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
13.
Wolne wnioski i zapytania.
14.
Zamknięcie obrad sesji.