Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
4.
Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji Rady Miejskiej odbytej w dniu 29 stycznia 2025 r.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
7.
Informacja nt. planowanych działań promocyjno – kulturalnych w 2025 r. w Gminie Brzesko oraz informacja nt. współpracy z miastami partnerskimi oraz sprawozdanie z roku 2024.
8.
Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Brzesku za 2024 r. oraz Sprawozdanie z działalności Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej za rok 2024.
9.
Informacja nt. zrealizowanych zadań z zakresu wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie ferii zimowych.
10.
Zapoznanie się i analiza sprawozdania dotyczącego wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli początkujących, mianowanych i dyplomowanych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Brzesko w roku 2024.
11.
Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
12.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2025 ;
2)
zmiany uchwały Nr X/71/2O24 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko na lata 2025-2041;
3)
zmieniająca Uchwałę w sprawie udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. NMP Matki Kościoła i św. Jakuba Starszego Apostoła w Brzesku na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków;
4)
zmieniająca Uchwałę w sprawie udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św.Marii Magdaleny i św. Stanisława BM w Szczepanowie na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków.
5)
zamiaru likwidacji Publicznego Przedszkola nr 3 w Brzesku, dla którego organem prowadzącym jest Gmina Brzesko
6)
nadania nazwy rondu w Brzesku
13.
Interpelacje Radnych.
15.
Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
16.
Wolne wnioski i zapytania.
17.
Zamknięcie obrad sesji.