« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.

4. Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji Rady Miejskiej odbytej w dniu 27 listopada 2024 r.

5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.

7. Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.

8. Podjęcie uchwał w sprawach :

3) Uchwała Budżetowa Gminy Brzesko na rok 2025;

a) przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz ze zgłoszonymi autopoprawkami;

b) odczytanie opinii poszczególnych Komisji Rady;

c) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej i opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w projekcie budżetu;

d) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej i zgłoszonymi autopoprawkami Burmistrza i ewentualnymi poprawkami zgłoszonymi przez radnych;

e) głosowanie autopoprawek Burmistrza;

f) głosowanie poprawek nieuwzględnionych przez Burmistrza w autopoprawkach;

g) Uchwała Budżetowa Gminy Brzesko na rok 2025 - głosowanie uchwały budżetowej z uwzględnieniem przegłosowanych autopoprawek z pkt 5 "e") i poprawek z pkt 6 "f").

6) przyjęcia ,,Aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Brzesko na lata 2024-2027".

9. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

10. Interpelacje Radnych.

11. Zapytania radnych.

12. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

13. Wolne wnioski i zapytania.

14. Zamknięcie obrad Sesji.

« Powrót do strony głównej