Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska,Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
4.
Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji Rady Miejskiej odbytej w dniu 30 października 2024 r.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
7.
Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
8.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2024;
2)
zmiany uchwały Nr LXX/525/2023 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 27 grudnia 2023 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko na lata 2024 - 2041;
3)
pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
4)
wysokości stawek podatku od nieruchomości;
5)
określenia inkasentów i stawek prowizyjnego ich wynagradzania za inkaso podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości;
6)
przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Brzesko na rok 2025 z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
7)
rozpatrzenia skargi; (Pana WS)
8)
rozpatrzenia skargi; (Pana AS)
9.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania w okresie międzysesyjnym.
10.
Interpelacje Radnych.
12.
Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
13.
Wolne wnioski i zapytania.
14.
Zamknięcie obrad sesji.